joi, 15 septembrie 2016

Si afara ploua, ploua

- Mami, stii ce tare ploua afara?
- Hmm, ploua zici? De unde stii?
- Pai de afara vin eu... Stii ce am facut afara?
- Te-a adus tati de la gradinita...
- Daa, dar stii CE am facut?
- Nuu... imi zici tu?
- Paaii, am baschetii uzi. Si sosetele...
- Nu ziceai ca ploua? De la ploaie s-au udat.
- Nu. Am alergat prin baltoace...
- A, da?
- Daar, stii ce repede am alergat? Am vrut sa alerg atat de repede incat sa zbor pe deasupra apei...
- Si? Ai reusit?
- Nu ai vazut ca am baschetii uzi?
- Ba da...
- Tu ce crezi? Am reusit?
- Nu stiu.
- Offf.... Nimeni nu poate zbura deasupra apei. Doar Spiderman poate... Sunt eu Spiderman?
- Pai nu... tu esti fetita mea.
- Ei bine, fetita ta s-a udat ca nu poate sa zboare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu